Sleep and Skytower - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rene Zeldam - WaarBenJij.nu Sleep and Skytower - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rene Zeldam - WaarBenJij.nu

Sleep and Skytower

Door: renetenzeldam

Blijf op de hoogte en volg Rene

07 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandag 7 maart

The first thing I did after booking my trip 6 months ago was make a reservation @ Orbit, the revolving restaurant in the Skytower.

Took Arie out to dinner there tonight. Clear skies, amazing view and great dinner.

=====================================

Maandag 7 maart

I'm here! Arie just picked me up from the airport, installed me @ his home and went to work sying "Bye honey" LOL.

The last part of my journey included an early whale watching experience. A very friendly yet also very big American guy was seated next to me. His weight - I guess about the same as a baby blue whale - made the trip for both of us somewhat uncomfortable.

After 2 days of travelling I feel dirty, smelly and sleepy. I'm going to hit the shower and sleep for a few hours until the sun hits Arie's terrace. It's going to be a nice sunny day in Auckland!
=====================================
Zondag 6 maart: Never happened!

Since I passed the international date - border I skipped sunday. And since I'm not crossing the date border in the opposite direction on my way back the effect is lasting.
I've actually travelled into the future!

What do you know... Mr Einstein was right. Timetravel is possible and I am living proof of it:
=====================================
Zaterdag 5 maart: later

The KLM flight to LA was just great. I booked a seat with extra space and had lots of fun with the passengers seated next to me.

LAX international airport is hell and I strongly advize travellers to the US to avoid this travellers nightmare if they have a choice.

=====================================
Zaterdag 5 maart
Yesterday everyone @ Mindwize wished me well and waved me off. Very special and I consider myself very, very lucky to work with so many great people. Who needs friends when you have collegues like you all!!!
I'm in the airport lounge now and will be boarding soon.
Next stop LA.

=====================================
Still @work@ Mindwize. I really love my job but my mind is already on the opposit site of the globe. They say preparing for your trip is half the fun.... Yep, very true but I feellike I'm prepared enough and sooo ready to leave.

  • 02 Maart 2011 - 21:03

    LISA BOS:

    hallo rene!

    ik hoop dat het lukt met mijn reactie te plaatsen,
    super goede foto en mooie lens voor je camera!

    hopelijk kan je een boel mooie foto's daar maken en ik blijf elke dag kijken of er wat nieuws opstaat!

    veel plezier

    Groetjes

    Lisa bos! :)

  • 03 Maart 2011 - 08:22

    Uwe:

    WoW, spannend . Wat DOE jij hier eigenlijk nog @Mindwize?? GO for it. We hopen vrijdag nog even een flinke slok te nemen op je geluk & plezier van deze "mondiale tour" !!!
    *UWE

  • 03 Maart 2011 - 10:45

    Joke Verhoeven:

    René, ik ga je de komende weken volgen en wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan en probeer ons maar even op een zijspoor te zetten.
    Liefs Joke

  • 03 Maart 2011 - 18:51

    Hilde:

    he rene, heb je gevonden :-) en ga dus vanaf nu genieten van je verslagen en foto's. Goede en veilige reis gewenst en geniet he van de vele mooie dingen en mensen die je gaat zien.

    Groet Hilde

  • 04 Maart 2011 - 12:21

    Hans V Eden:

    schijnbaar iets verkeerd gedaan, maar nogmaals rene ik wens je heel veel plezier toe in nz. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
    Geniet van de schitterende natuur en ik hoop dat je net als ik, veel whales zult zien, ik zag er destijds wel 5 vanuit Kaikoora!.
    goede vluchten
    liefs v Hans

  • 05 Maart 2011 - 09:37

    Fer:

    Heel veel plezier!

    KS
    FS

  • 05 Maart 2011 - 11:19

    Hilde:

    je reis is begonnen ..... vanaf nu genieten en alle in je opnemen. Spannend hoor allemaal maar reis door dit dagboek met je mee :-))

  • 07 Maart 2011 - 00:32

    Joke Verhoeven:

    Welkom in Auckland, geniet van je eerste nachtrust en begin dan aan een geweldige reis.
    Liefs Joke

  • 07 Maart 2011 - 16:28

    Marianne & Alfred:

    Het gaat je goed. Dat blijkt wel.
    Te zien aan de foto's wordt "" Adonis"
    een ietsie pietsie geloofwaardiger.
    Ook fij dat je alles in het Engels doet. Makt het voor ons een stuk eenvoudiger.
    Keep on going !!

  • 07 Maart 2011 - 20:37

    Hans:

    haha world traveller, leuk te lezen dat je idd de tijd vooruit hebt gegaan. grappig he.
    leuke fotoos al, tziet er ontspannen uit.
    hier 3 dgn carnaval gevierd en nu een dag bijkomen, ik ga morgen weer naar amsterdam terug en john doet de laatste avond dan met de localen.

    haha

    en ik ben zo blij dat ik mn examen heb gehaald,
    fijne dagen alvast, ik kijk later deze week.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Rene

New Release available. Rene 2.0: Full HD en 4G ready. Nog sneller, nog krachtiger, 3D, in Full Color HD en (soms) met Dolby Surround THX enhanced etc. etc. ...en verder nog steeds hetzelfde hoor :-)

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 13666

Voorgaande reizen:

11 Maart 2014 - 18 Maart 2014

Rene 's return to the rock

05 Maart 2011 - 28 Maart 2011

Rene going Kiwi

Landen bezocht: